Aan de lezer van deze blog

Hallo lezer, welkom bij de eerste post van deze blog!

In deze blog zal ik diverse zaken belichten die ik in mijn pad tot menswording heb meegemaakt, en nog steeds meemaak. Gezien mijn eigen behoefte naar informatie en inzicht in deze stof wil ik op deze manier wat terug geven.

Menswording

Wanneer ik spreek over menswording doel ik op het traject waarin een mens zichzelf leert kennen-, zaken van zichzelf ontdekt die hij/zij nog niet eerder wist of bewust van was en inzichten verkrijgt over je zijn in deze wereld. Ik spreek hier dus over de groei van een mens in de meest brede zin van het woord:
  • Fysieke groei
  • Mentale groei
  • Spirituele groei
Alle onderwerpen die hier langs komen zullen direct of indirect met mijn eigen ervaringen van doen hebben. Mijn insteek is: lees wat u interesseert, zijn er dingen die u interessant vind, of juist niet, of zijn er zaken die u 'niet vind kunnen' dan mag u van harte hier op reageren door mij persoonlijk een bericht te sturen. ik zal u dan naar eigen inzicht beantwoorden.

Bas Huygen

Reacties

Populaire posts van deze blog

'Ik' ben niet te bevatten

Weten-schap

Gedachten over bestaan en ervaren