Ik ben een uitdrukking van mijn zelf

Ik ben precies zoals 'ik' wil zijn. Ik ben de uitdrukking zoals ik die wil zijn vanuit mijn 'eeuwige' of 'grote zelf' (absolute)
Weer één worden met jezelf en het gevoel terug vinden dat je bent wie je bent is een van de eerste stappen op weg naar het volle ge-realiseerde leven.
'in sync' komen met je wezen is het allerbelangrijkste van dit moment om jezelf te realiseren en 'je zelf'' te realiseren.

Je opnieuw herinneren wat je plan is, is ontdekken dat je exact zo bent zoals je moet zijn om het contact met je 'grote zelf' te herstellen.
Wanneer je weer in sync bent met je grote zelf kun je je verdere plan oppakken en uitvoeren (de eigenlijke reden waarom je hier bent).
Je zal ontdekken dat 'zin en geen zin hebben' iets is wat niet echt bij je past (het zijn zaken gecreëerd vanuit je denken die tot doel hebben alles bij het oude te laten). Als de dingen vanzelf gaan en hierbij een gevoel van enthousiasme en elektriciteit ontstaat ben je op de goede weg.

"Zie jezelf en zie 'je zelf' en je zult zien dat die twee een zijn"

Ik merk nu hoe veel liefde er zit in de manier waarop ik mezelf uitdruk.

Jezelf zien zoals je echt bent, en jezelf uitdrukt is het afleggen van het vooringenomen beeld wat je van jezelf hebt geconstrueerd. Wanneer je uit deze droom of illusie ontwaakt zie je wie je werkelijk bent; ik ben dit alles, ik ben wie ik ben omdat dit mijn keuze is zo te zijn. 
Hou van jezelf en ben 'je zelf' en je zal ontdekken dat je dit altijd al bent geweest. Je legt een masker af, haalt de bril van je neus en je ziet jezelf als een uitdrukking van de schepper die jezelf bent:

"God die zichzelf gade slaat in de uitdrukking die 'hij' wil zijn"

Reacties

Populaire posts van deze blog

'Ik' ben niet te bevatten

Weten-schap

Gedachten over bestaan en ervaren