One liners (1)

  • Hoe kun je iets beleven als je je er van afscheid

  • Leven vanuit je ego is als door een prachtig zomers bos lopen met headset een gesprek voeren met een donkere zonnebril op.

  • Superioriteit bestaat alleen in de ogen van de ziende blinden


  • Diegenen die het hardst roepen zijn de horende doven



Reacties

Populaire posts van deze blog

Come out and play

Automatisch leven?

Het 'grote plaatje'